چادر کله گاوی

Wiki Article

ثبت نام نام * اعتبار سنجی قبلا عضو شده اید؟ اکنون وارد شوید

تمامی چادرهای کوهنوردی مشخصات فنی‌ای دارند که هر مصرف کننده‌ای باید با توجه به نیاز خود آن را مطالعه کند و چادر را خریداری کند. این مشخصات در انواع چادرهای کله‌گاوی بر روی بدنه جلد حمل چادر درج شده است.

شما به راحتی می­‌توانید با دو نفر از دوستان یا خانواده خود داخل این چادر نشسته و شب­‌ها به آسانی و بدون احساس کوچک بودن فضا بخوابید.

من چادر c2001b گرفتم پارچه پوش دوم چهارخونه هست این یعنی فیک هست ولی تمام مشخصاتی که گفتین را داره

کوله کوهنوردی کوله ترکینگخرید کوله ترکینگ از فروشگاه کوه بیست خرید کوله ترکینگ یا کوله‌پشتی ترکینگ، یک نوع کوله‌پشتی مخصوص برای استفاده در برنامه‌های تفریحی و گردشگری در طبیعت و محیط‌های بیرونی است. این کوله‌پشتی‌ها عموماً با بدنه‌ی محکم و مقاوم و ظرفیت بالا برای حمل وسایل شخصی مانند لوازم غذا، لباس، ظروف و … طراحی شده‌اند. همچنین این کوله‌پشتی‌ها دارای بند‌های قابل تنظیم و یا پایه‌های تثبیت شده برای حمل به روی شانه یا پشت افراد هستند. اغلب این کوله‌پشتی‌ها دارای قسمت‌های جداشدنی و جیب‌های متنوعی هستند که به کاربر اجازه می‌دهند تا وسایل خود را به راحتی جای دهند و دسترسی به آن‌ها راحت باشد.

اگر جزو افرادی هستید که مدام به طبیعت می‌­روید و عاشق کمپینگ هستید باید به فکر تهیه یک چادر باکیفیت و همیشگی باشید.

بنده چند وقتی هست که کوهپیمایی و طبیعت گردی میکنم و تا الان چندین چادر خودم و همنوردانم داشتن

از اولین تفاوت هاشون دیزاین چادرها هست و میشه گفت ظاهر یک شکلی ندارند.

 تأثیر کمپینگ بر روابط اجتماعی + سوالات متداول ایمنی در مسافرت با چادر: نکات و آموزش‌ها پانچو کوهنوردی چیست ؟ (راهنمای کامل برای انتخاب و استفاده) تاثیر کوهنوردی بر استرس و روحیه + سوالات متداول معرفی مسیرهای کوهنوردی معروف ایران

کاورخرید کاور ضدآب و مقاوم از فروشگاه کوه بیست در خرید پوشاک کوهنوردی یکی چادر کله گاوی از اقلام مهم در خرید کاور کوهنوردی می‌تواند به شما کمک کند تا تجهیزات کوهنوردی خود را در مقابل عوامل آب و هوایی و خطرات دیگر محافظت کنید. در زیر، چند نکته مهم برای خرید کاورهای کوهنوردی را برایتان آورده‌ام: اندازه و سازگاری در خرید مطمئن شوید که کاور کوهنوردی اندازه‌ای مناسب برای تجهیزات کوهنوردی شما دارد. قبل از خرید، اندازه دستگاه‌های خود را اندازه‌گیری کنید و مطمئن شوید که کاور به اندازه کافی بزرگ است تا تجهیزات را دربرگیرد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کوه بیست می باشد

به طور کلی، برای خرید چادر کله گاوی با کیفیت باید به همه این ویژگی‌ها توجه کرده و از نظر جنس بدنه، جنس پارچه، ابعاد، وزن، عایق حرارتی، دوام و مقاومت و ویژگی‌های اضافی آن بررسی کنید.

کوهشید نامی بود که از کسب و کاری جهت پوشش خلا های بازار خرید لوازم کوهنوردی به وجود آمد. و امروز ماموریت خود را فراتر از یک فروشگاه اینترنتی، بلکه بستری امن برای رفع دغدغه خرید و کمک به انتخاب بهتر لوازم مورد نیاز کوهنوردان و عاشقان طبیعت می داند.

تماس با ما سوالات پرتکرار درباره ما فروشگاه قوانین و مقررات نحوه و زمان ارسال کالا نحوه خرید از سایت حساب کاربری

Report this wiki page